؛ اون روزا، دنیا انگار قشنگ بود.. آدما رو میشد دید، آدما رو میشد خوند.میتونستی هرروز پیگیر نوشتههای کسانی باشی که هیچوقت قیافهشونو ندیدهبودی.. ولی میتونستی موقع خوندشون، چشماتو ببندی و تصور کنی نقطهويرگول...
ما را در سایت نقطهويرگول دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 10:33